Merhaba kızlar 8 aylık oğlum(bu ayda normal mi hiç bilgim yok aklıma takıldığı için soruyorum) bir aydır neredeyse her gün alkışı gel gel i öğretmeye calısıyorum ama asla yapmıyor. Çak yapmayı öğrendi bide dilimizle damağa vurup ses cıkarırız ya onu babasından görüp öğrendi sürekli yapıyor ama bunları bir türlü öğrenemedi normal mi bu durum? Ki bir ayın öncesi de var yani ara ara sürekli yapar gösterirdim ama değişen bir şey yok