hasibe04 Hanımlar oğlum 6 aylık iki aydır poposunda apse var sürekli tekrar ediyor başına bu durum gelen varmı geçmezse ameliyat falan dediler çok korktum kendiliğinden geçermi acaba yardım lütfen
Birkimseee hasibe04 herhangi bj krem antibiyotik verdiler mi, bizim de var doktor takibinde geçmezse ameliyat dedi doktor sıcak suya koyduk bi süre
hasibe04 Birkimseee evet verdi doktor ama birkaç ay devam etti sürekli şişip patlıyordu bizede geçmezse ameliyat dedi ama ek gıdaya geçtiğimizden beri geçti çok şükür şuanda kalmadı apse
hasibe04 Birkimseee bizim iki üç ay sürdü baya sürekli tekrarladı apse ama bir aydır falan yok artık 1 yaşına kadar geçiyormuş zaten genelde
Birkimseee hasibe04 bizim 8 aylik yaklaşık işte fustule donusmus inşallah ameliyat olmadan geçer ya bi yaşına kadar
sahnsvvl Kızımda oldu 5 aylık ve 15 gün hastanede yattık ve bağışıklık sistemi çökmek üzereydi şükür şu an iyi sadece inatçı bir mantar ve sebebi hala araştırılıyor