Eşim 1 buçuk ay önce göreve gitti ve 6 ay gelmeyecek. Biz de annemlerin evinde kalıyoruz. Babasının Gelmeyeceğini anladığından beri bana çok düştü ve artık eminim benim de gideceğimden korkmaya başladı . Gündüzleri onsuz lavaboya bile gidemiyorum . Ağlıyor bana yapışıyor. Geceleri anne diye yatağıma geliyor yakamı tutup uyuyor . Ve gündüz uykusunu da bıraktı . Yatağına koyduğum an anne diyip uyanıyor . Bırakıp gideceğimi düşüyor galiba . 1 ay sonra 2 yaşına girecek . Onu bırakıp gitmeyeceğimi anlatıyorum ama anlamıyor sanırım … şimdi de uyuttum 20 dk sonra anne diye ağladı yatağıma yattı yanına yattım iki eli ile beni sıkı sıkı tuttu bırakmıyor. Kaldırdım salona getirdim. Ağladım ona göstermeden . Bunu yaşayan var mı . Lütfen bana öneri verin … onun için çok üzülüyorum