Çocuklarım diye bi seçenek yok bende ekleyemiyorum nasıl yapicam
kubraakkk sag ust köşede cocuk sembolu var
kubraakkk ben you tubeden izleyip yapmıştım şuan hatırlayamadım
En üst kösede çocuk sembolü var