esmagzl 3247 bizimde aynı bazı şeyleri de söylemeye çalışıyor muhtemelen sizinde öyle de anlamıyoruz ne dediklerini 😂😂
3247 Nazendece kız ne bilim ilk çocuğum emekliyordu kayınpeder bunun ayındakilerden yürüyor dedi çocuk yürüdü şimdi de bunun yaşındakiler ne kadar konuşuyor dıyor
buseviim 3247 14 aylık olmak üzere anne baba dede anneanne hav, miyav, mee, egiş,yenge, gel, ver, aç, piş piş,meme,mama, Allah, düş (düştüm ), bebiş bunlar var suan
3247 Nazendece veriyorum vermem mi daha dün dedi bu niye konuşmuyor ya kendi kızını söyleyecekti lafı ağzına tıktım çocuğu kıyaslayıp durma her çocuk bir değil dedim
Nazendece 3247 ne sinir bozucu insancıklar var yaa daha kaç yaşında bu çocuk kelime derdine düştün en azından 2 olsaydı bi bazı çocuklar daha geç konuşur olabilir Allah Allah her şeyin bir vakti zamanı var
3247 Nazendece emeklerken popo üstü emekledi bu nasıl emeklıyor böyle dedi niye yürümüyor dedi çocuk yürüdü şimdi de konuşmuyor dıyo ya çocuk 1 yaşında ne beklıyorsun
babymamma 3247 15. Ay gelişim basamağında bile 4-5 kelime olmalı diyor için rahat olsun bizimki 16 aylık 6-7 tane falan olur zamanla daha yeni yaşına girmiş
3247 babymamma canım zaten ben takılmıyorum öyle baba mama bu bazen dede diyor ne istıyorsa mesela su içicek sulugunu getırıp açtırıyor ama Allah vermesin kayınpeder sinirimi bozuyor
218029 Benim kızımda 13 aylık tekli kelime fazlası İle var ikili yok beklentimde yok ama 13 ay beni çok şaşırttı ne desen onu yaptığı farkına vardığı bir ay oldu bizim için ama her çoçuk farklı ve özel ☺️
3247 218029 benim kızımda ne dersem anlıyor yapıyor kelimesinde bi kaç var tabı her çocuk farklı parkta kızmla bı çocuğun arasında 15 gün var kızımın 6 dişi çıktı diğer çocuğun hiç dişi çıkmamış ama kelimesi benımkınden fazla meslela
218029 3247 mesela benim kızım 3 aydır yürüyor ama ayağına ayakkabı giydiremiyoruz hergün parka gidiyor bak herkesin ayakkabısı var yürüyor diyorum ağlıyor ayakkabı giyip yürümüyor aşamadık bu sorunu her bebek farklı işte
3247 218029 öyle vallahi canım Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah çocuk büyütmek zor yaşından sonra daha da iyi anladım 🤷♀️🥹