Doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum aşırı memnunum. Bi ara molfix indirimi gördüm deneyeyim dedim sürekli taştı üat baş değiştir gecenin bi vakti uykusu açılıyor üşütecek korkusu. Memnun kalmadım o yüzden. Başkada denemem pişikle falan uğraşamam riske gerek prima devam.