Kızlar çok moralim bozuk hafif grip gibi hissediyorum boğazımda hafif bi ağrı nezle gibi çok vicdanım sızlıyor daha 16 gün oldu oğlum doğalı,dudağım sanki uçuklayacak gibi ödüm kopuyor,anlayışsız insanlar 15 günde 15bin kişi gelmiştir o kadar uyardım kimse dinlemedi şu sıralar grip zaten herkes başıma geldi lohusayım zaten evden çıkmayan kaynanam napacagım ben bilmiyorum