Kızlar bebeğim 18 aylık arka dişlerini çıkartıyor yaklaşık 1 aydır patlatamadı. Zaten çok zor diş çıkartan bi çocuk 1 haftadır kusma ishal var ama ateş vs yok diş çıkartırken normal mi böyle olması?? Bu akşamda ishali kessin diye kolaya su karıştırıp verdim karnı şişti biraz armut falanda yedi (sevdiği için gördü yedi) akşam banyosunu yaptırdım karnı şişti süt verdim bir anda kustu ve ishal yaptı sebebi nedir anlayamıyorum. Almanya’dayım 2 kere doktora götürdüm suya karıştırmalı 2 ilaç verdi ne test ne birşey yapmıyorlar sağlık sistemi çöp!!! ishali çok sık değil günde 1 yada 2 kere kahverengi cıvık şekilde ne yapmalıyım yarın yine götüreceğim doktora ama sebebi acaba diş mi korkmaya başladım ?? Lütfen bir akıl gece boyu uyumam artık dualarınıza bekliyorum oğluşuma