yigitalpanne çok sevindim düzelmesine inşallah bizim de geçer 3 aylık olmak üzere öyle çok yıprandım ki. Ben sadece anne sütü ile gidiyordum. 10 günde 120 gr almıştı. Doktor mama rapor yazdı pepti syneo böylelikle onda devam ediyoruz bende diyetteyim süt ürünlerin yemiyorum ama hala kusuyor yani anlamış değilim doktor fizyolojik reflü diyo ne zaman geçecek bilmiyorum.
Çok şükür kilo alımı düzeldi günde 450 cc civarı mama veriyorum.