Bu ara çok sinirliyim. 8 aylık hamileyim. 5 yasında kızım var. Kızım o kadar usluydu ki. 2 ay okula gitti bıraktı. Bambaşka biri oldu dediğim dedik. Hiçbir kurala uymaz herşeyin tersini yapar. Hadi uyku saati diyorum. Uyumamak için binbir tane bahane buluyo. Bana sinir krizi gecirtiyo. Çok bağrıyorum. Sonra da üzülüyorum 😥😢 benim mi psikolojim bozuk onun mu bilmem. Terapiye getiriyodum yasadığı travma için bıraktık. Etkisini görmedim. Napcam bilmiyorum 😢