basakhanim34 Günlük robot çalışıyor. O yüzden pratik bişey bakıyorum. Dyson kadar ağır olmasın. Temizlemesi kolay olsun bi de parmakla basma mecburiyeti olmasın. Tavsiyeleriniz lütfen
etl basakhanim34 grundig süpürge var 2.5 yıldır kullanıyorum çok güzel tavsiye ederim hafif ve 3+1 bir şarjla seri olursanız bitiriyor
bianneo basakhanim34 anneme onvo aldık iş görüyor. Sürekli tuşa basma yok ve baya hafif. Fiyatı da uygun