Doğum yapalı 2 ay oldu ikinci doğumum ilk kez detaylı temizlemeye cesaret ettim ama çok tuhaf görünüyor ya eğilince et fırlamış gibi içide görünmüyor sarkmış mı acaba neden böyle görünüyor anlamadım. Fikri olan yardımcı olabilir mi. Doktor bişey dememişti ama tekrar görünsem mı acaba