tulayks aysebb merhaba phılıps speedpro çok memnunum ışıklı falan 3 modu var çekim gücü harika dysona taş çıkarır 😊
melikejdkdkd Mervealk asla dyson almayın ben çekim güçlerini hiç beğenmiyorum ve çok öabuk bzuluyolar bende Philips alcam
Mervealk melikejdkdkd hala karar veremedim zaten🤦🏻♀️ dyson çok olumsuzluk okudum.Philips boykot ona da vicdanım el vermiyor almaya. Çok ihtiyacım var kararsızlıktan bir alamadım ☺️
melikejdkdkd Mervealk bendede dyson var o yüzden biliyorum, yeni bi alman markası var oda çok iyiymiş unuttum ismini
balkizlar Mervealk ben bosch kullanıyorum 1.5 yıldır gayet memnunum ama silme yok silmeli modeli var mı bilmiyorum
semanurtprk Mervealk bende doğumdan sonra aldım phlips 8000 serisini aldım 9000 çok ağır dşye duydum ama 8000 gayet iyi iki türlüde çok güzel iş görüyor dyson almadığıma hiç pişman olmadım çekim gücü vs harika