07182020 su ağızda bekletme olayı TV karsisinda mi yiyor özellikle ekran söz konusu olunca bizimki yapıyordu 3 yaşından beri çıkardı hayatımızdan bir de bekletirsen dişlerin çürür çekmemiz gerekir filan dedim o gündendir bekletmiyor yiyor sadece çok yavaş çiğniyor bizimki neredeyse atomlarina kadar ayırıyor yutmadan önce ama onun da sebebi var bir bademcigi çok büyük yutak yolunu kapatıyor bayağı yaza inşallah ameliyat olacak ama onun dışında su 1 hafta evdeydi üç öğün ve artı bir ara öğün yaptırdım en az uyumasına da dikkat ettim bir haftada yarım kilo almış çok şaşırtıcı , bir de ekstra demir ve d vit başladım o da normalde enerjisi bitmeyen çocuğum son zamanlarda çok yorgundu ve rengi soluk duruyordu sanki istahina da etki etti