Mircet Omurbebek aslında istiyorum çok istiyorum 🤣 ama uykum geliyor göz kapaklarımı açamıyorum resmen
Gzdzeynep Omurbebek sabah 5 gibi kalkıp çalışıyordum ben. Gece uyumadan duramam. Akşam bebişle beraber yatıp 9 gibi sabah da 5 gibi kalkıp bebiş uyanana kadar çalışmak daha iyi verim sağlar size.
Omurbebek Fndkurdu bende öyleyim ama artık sınava çok az kaldı mecbur gece çalışması yapmam lazım yoksa kazanamam
Omurbebek Mircet benimde öyle oluyor ama hiç uyumadan çalışan var biliyorum. Onun için imkansız değil. zor ama imkansız değil
GezginPaNDa Sağlıklı gelişim için hormonlar gece salınır Siz bütün geceyi ayakta geçirirseniz bir süre sonra sağlığınız ve psikolojiniz bozulacaktır Dilerseniz Gece bir iki saat ders çalışabilirsiniz fakat bütün gece mümkün değil
Omurbebek GezginPaNDa sınava üç ay kaldı mecburum aslında. Şimdiye kadar öyle yapmadım ama artık gündüz çalışmalarım yetmiyor.
Birdunyabircennetannesi Gece çalışmak sağlıklı değilmiş Sabahın erken saatlerinde çalışmak çok daha sağlıklı Çünkü kafa kaldırmıyor gün sonu yorgun olunuyor
Omurbebek Birdunyabircennetannesi evet doğru ama sabah erken kalksamda yetişmiyor mecbur gece çalışmam lazım bi süre.
Fndkurdu Omurbebek ben çalışıyorum sabah erken işe gidiyorum o yüzden pek elim varmıyor uyku tatlı geliyor ama bi şeyler olsun istiyorsak başka şeyler den ödün vermeden olmaz
Omurbebek Gzdzeynep evet biliyorum ama sınava çok az kaldı ders sayımda çok fazla ama yetişmiyor. Ben saat dokuzda derse gidiyorum. dokuzda dersim başlıyor