gamzealptug Merhaba anneler bebeğim 17 aylık olucak ayın 6 sında hala bıngıldağımız kapanmadı d vitaminide veriyorum hatta ebemiz 8 -10 damla ver dedi ama ona rağmen hala var benim gibi olanlar varmı ?
pozitifanne06 gamzealptug benim kızımın da kapanmadi ben 3 damla veriyorum hala, doktorum bi şey demedi 17 aylik
yavrupotuncek gamzealptug saçmalamayın 8-19 damla nedir çocuk zehirlendi kad yapayim diye göz çıkarırsınız o ebeyi şikayet edin bence olabilir benim bebegimde16 aylık hala büyük bingildagi doktor dedi genetik olabilir kapanır doktora gidin sorun 18? Aydan sonra
Alisinannesi2112 Bizimde kapanmadı 600 lüktenmi veriyorsunuz yoksa 400 lüktenmi 400 lük verdiğimiz için galiba işe yaramıyor 15 aylığız bizde d vitaminide düşük çıkmıştı