ElifSEB Merhaba, Swarovski’de bir yüzük beğendim ama emin olamıyorum. Kararma, taş düşmesi vs yaşanır mı? Daha önce alıp kullanan varsa tecrübelerini paylaşırsa sevinirim
papatyagibi ElifSEB Kararma veya taş düşme gibi sorunlar yasamadım hic. Ürünlerini cok begenirim kullandıgım ürünüde cok.
Minel-inannesi ElifSEB taşlı aksesuar kullanma taraftari degilim, 2 3 seneye muhakkak düşüyor. Bide pirlantaya para vermek bana mantiksiz geliyo bozdururken para etmiyo. İnsanlik ve dunya hali hersey bizim icin.
ozlem0303 ElifSEB ben çok memnunum, fazla taktigim söylenemez ozel günlerde takarım bileklik ve kupem var. Kararma tas düşmesi olmadı, ilk günkü gibi hala ışıl ışıl parlıyor:)
ElifSEB ozlem0303 ben de özel günlerde takarım diye düşünmüştüm. Beğendiğim modelin gerçek altını da yok o yüzden alıp bir denemek istiyorum
papatyagibi ElifSEB Teşekkür ederim Bu arada Ben cok sık kullanmıyorum yani günlük falan Suyla falanda hic temas ettirmedim
ElifSEB papatyagibi kullanıma bağlı olarak değişiyor anladığım kadarıyla. İyi bakıldığında uzun ömürlü oluyor
NariNariKiminYari ElifSEB bende yüzüğü var çok sık kullanmıyorum ama kararma yada taş düşmesi yaşamadım
Mircet ElifSEB bende küpesi var sürekli takıyorum duşta falan da çıkarmam.3 senedir falan takiyorumdur herhalde arada aklıma gelirse karbonatlı suya koyup temizliyorum kararmadida
myavocado ElifSEB yüzük değil ama 7-8 senedir kullandığım bilekliğim var, öyle denize havuza filan girmedim, ama duşa giriyorum kolumda, hiç sorun yaşamadım.