nesibeka geçmiş olsun benimde oğlum 3. Gün sarılık oldu 2 kez yoğun bakımda kaldı, ışık tedavisi aldı. Sarılığı geçmedi hatta kan testleri yapıldı ve uzamış sarılık tanısı aldı. Şükür ki zararı yoktu sadece renginin geçmesi 3-4 ayı buldu. 2 saatte bir çok zor uyanırdı hatta biz 1,5 saate alarm kurardık ki anca uyandıralım diye. Topuğuna sert bir fiske vurunca ancak uyanırdı. Üzerini çıkarın, soyun. Burnunu sıkın. Bezini açın. Topuğuna vurun. Ama muhakkak en geç en geç 2 saatte bir uyandırıp emzirmeye çalışın. Evet memede hemen geri uyuyorlar ama siz çenesini okşayın emme refleksini tekrar aktif hale getirmeye çalışın. Bol bol ten teması yapın. Geçiyor bu günler de merak etmeyin sonra bizim gibi geriye dönüp hatırlıyorsunuz sadece, sağlıkla büyütün 🙏🏻❤️