zimzo sütünüzün şu an en çok olduğu dönemdesiniz vücudunuz biraz orantısız üretecek bende de böyle olmuştu, eğer stok süte ihtiyacınız yoksa yani mesela ilerleyen aylarda iş hayatına dönüş yapmak gibi makineyle sürekli sağım yapmak sütünüzü çok arttırabilir o yüzden böyle bir ihtiyacınız yoksa fazlasını elle sağabilirsiniz. Memeyi çok uyarmamış olursunuz. Benimde genelde bir mememde daha fazla süt olurdu aslında eşit emziriyordum bu olabilen bir şeymiş. Benim sütüm 4-5 ay civarı düzene bindi çok şükür artık eskisi gibi beni rahatsız edecek dolulukta değil bebeğimin ihtiyacı kadar üretiyor ama düzene girene kadar maalesef böyle sorunlar oluyor