Kızlar kızım 1 buçuk aylık ilk olarak Philips’in komple silikonlu olan bir emziğini aldım onu çok iyi tutmadı ve ağzına büyük geldi bende bibsin kauçuk olan emzi ğini aldım onu biraz daha iyi tuttu ama bununda başı büyük biraz bunuda kolayca cıkarabiliyor ağzından öyle uzun süreli ememiyor gören herkeste hep büyük dedi zaten damaklı emzikte çok bağımlılık yapıyor diye duydum ben hangisini alayım ne alayım bilemiyorum hangi emziği şöyle güzelce ve uzun süre tutar çok iyi dediğiniz memnun kaldığınızı resimli olarak onerebilirmisiniz rica etsem :)