inci86 bende bugun gittim doktora. Mide koruyucu ve rennie şurup verdi eğer 2 aya gecmecse endoskopi yaptırın belki reflü den olabilir dedi. Bende yemek borusunun olduğu yerde yanma oluyordu Ağrı’da oluyodu. Ama mideden şüphelendi doktor ilaç fazla kullandım bu ara influnze olunca ondan olmuştur dedi doktor