Kızlar bebeğin doydugunu nasıl anlarım çocuğum yeni doğdu 40 i çıkmadı daha bebek yedikten sonra ağlamıyor emmeyi bırakmıyor baya bı emiyor ama sonra da kusuyor önceden sagiyirdum doktorun belirlediği CC kadar veriyordum ama şimdi anlamıyorum ucu da yara olduğu için suanlik memede tutamıyorum çok canım aciyinca bırakıyorum hemen hemen 23-24 dk emmiş oluyor bakıyorum ağlamıyor ama elini emiyor kv de doymadın mi doymadın mi diyor severken sinirlerim zıplıyor ama bı yandan da acaba diyorum bu arada bebeğim eli ağzında doğdu yani doğduğundan beri aslında elini emiyordu doydugunu nasıl anlarım