obiranne1 Meme reddi yaşamadım ısrarla emzirmeye de devam ediyorum biberon ucu çok önemli bence ben lansınoh kullanıyorum anne memesiyle aynı. Hiç bağımlılıkta yapmadı tabii çocuktan çocuğa değişebilir. Mama da tek yaşadığım sorun şuydu ilk ben sma aldım bebeğime verdikçe o kustu sonra hipp aldım tavsiye üzerine ve hiç kusmadı, gaz yapmadı.
Mamayı yatmadan verdiğimde daha uzun süre uyuyor hem bende dinlenip sütüm oluyor. Gün içi dışarı çıkıcaksam eğer süt sağamazsam yine mama veriyorum ama bu sefer mamaya alışmaması için daha mama vermiyorum süt sağıyorum veya emziriyorum.