28Fatos28 Kızlar merhaba 3-4 gündür vajina kaşıntım var bepantol ve travazol kullandım ama geçmiyor inanılmaz kaşınıyor asla yerimde duramıyorum nasıl geçer bu bilgi verir misiniz
berna52 28Fatos28 dr muayenesi şart mantar veya enfeksiyon vardır, onu da ilaçsız geçiremezsin maalesef.