bebekgoktug İyi akşamlar kızlar oğlum mayısta 2 yasına giricek şuan 12.5 kilo bayadır aynı kiloda çok hareketli hiç oturmaz. Kilo alımı bu yaşlarda yavaşlıyor mu? Boyu da 86 cm di 1 ay önce
goktugharun bebekgoktug benim bebegimde 2.790 kg 51 cm doğmustu simdi 17 aylık 9.200 kg 80 cm boyu sizin iyi masallah
bebekgoktug Kilosuna az demiyorum ama sanki boyu ve kilosu yavaş ilerlemeye basladı tabi eskisi gibi de alım beklemiyorum bu yaşlarda yavaslıyor mu acaba
bebekgoktug Fulyy demek ki bu aylarda yavaslıyor kilo alımları çünkü hiç durmuyorlar biraz da yeme de isteksizlik baslıyor
bebekgoktug goktugharun benim oğlum da 3300 doğdu canım 51 cmti boyu da. Yavaşladı baya da ona takıldım ama bu dönemlerde hep aynıymış