EzgiFatihKerem EzgiFatihKerem arkadaşlar 10 gün oldu hiç bi belirti yok antibiyotik kullandık bitti hala halsiz gibi durup dururken kafasını koyuyo uykum var diyo böyle olan oldu mı yani anlamadım öyle çok hasta olmadı ki atlatamadı dicem