atarepla Geç mi sizce? Çevremde herkesin 6 aylık civarında çıktı. Benim bebem niye çıkarmadı acaba ya.
ars9824 atarepla bebeğim 7 aylık olucak 2 dişi var üstler ve yanlar da geliyor bir anda çıkacak gibi annemlerde bana erken çıkardı diyor ablamların ve abimin çocukları falan yaşında çıkardı yanlış hatırlamıyorsam 15 aya kadar normal diyorlar her bebek farklıdır
arasnads Geç değil normal🙂 oğlum da çok geç çıkardı ilk dişi bir yaşında çıktı sonra hepsi çıkmaya başladı doktorumuzda normal diyordu
nnoktaa atarepla yeğenlerimden biri 13 diğeri 15 aylıkken çıkardı oğlum 6. Ayında. Kısaca diş konusu her bebekte farklılık gösteriyor. Endişelenmeyin. 🥰
myavocado atarepla benimki de 7 ay 10 günlük, henüz hiç dişimiz yok 😊 4-5 ayda çıkan da normal, 10-11 ayda çıkan da, bekleyelim bakalım 🤷🏼♀️😬