melegininannesi38 inan bende öyleydim şu 2.5 ay öncesine kadar .Daha öğlen olmadan elim ayağım boşalırdi. Fazla karbonhidrat tuketmekten de oluyor bu .Sonra kendimce Bi şeyler yaptım ilk gün zorlandım devamı geldi kan şekerim çok nadir düşer gibi oldu .8 kg verdim 1 ayda tabi kilolu olunca hızlı veriliyor şimdi kaldım 90.15 de iki gündür başladım tekrar leslie ve diyete .Yapay zekayı indirdim onunla birlikte hazırlıyoruz günlük yiyecegimzi şeyi aç kaldığımı söyledikçe alternatif sunuyor ve su an çok iyiyim .Sende bence denemeye başlamalısın. Yazın bebek peşine koşunca biraz zor veririz koşup eve gelip yemek yersek olmaz tabi sen kendini daha iyi tanirisn☺️Yaparsın sen de ben yaptıysam umutsuz vaka ben🤣