Deneyimli ve bilgili annelerden yanıt bekliyorum;
Kızım 3 ay 10 günlük sütüm yetmiyor ( yoğun bakım sürecimizden dolayı) hastanede aptamil başlamışlar fakat bizde çok gaz ve kaka problemi yaptığımız için baya direndik ve bıraktık sonrasında Hipp organic ve Hipp keçi sütlüyle devam ettik aslında bir problemimiz yoktu gaz ve kaka sorunumuz ortadan kalkmıştı ama golden goat da keçi sütlü bir mama olması ve içeriğinin temiz olmasından dolayı onunla devam ediyoruz fakat kakası koyu yeşil kusmuğu da berbat kokar hale geldi o sebepten değiştirmek durumundayım son kez bebelac gold u çok öneriyorlar kullandığınız mama nedir memnun musunuz bebelac gold önerir misiniz? golden goat kullanan anneler böyle sorunlarla karşılaştınız mı? normal bir durum mudur ?