Kızlar iki gün önce kahverengi lekelenmem oldu acil kadın doğuma gittim progestan 100 oral yazdı. Bugün yine daha çok kahverengi kanamam oldu ve devam ediyor ilçedeyim merkeze gitmem gerekiyor yarın özele randevu aldım.eşim şimdi gidelim devlet kadın doğuma acile ben de yarını bekleyelim diyorum. İnşallah bir şey olmaz. Korkuyorum ya normalde iğne yazması gerek miydi var mı bu durumu yaşayanlar