Merhabalar hanımlar bir sorum olacaktı tecrübeli annelere uçak tecrübemiz olacak yakın zamanda kızım altı besleniyor hala küçük kabin bagajına ıslak mendil çocuk için yiyecek alabiliyormuyuz bilgisi olan var mı acaba birde minik bir şurup alacaktım yanmda tecrübesi olanlar yazabilirler mi acaba