nutellaa_ Abiye diktireceğim kiralık abiye işi yapıyorum ama modele karar veremedim bu model sizce çok tercih edilir mi
lAmMelodi nutellaa_ Çok abartı olmuş nikah için uygun bana göre ben sadelik severim belki de o yüzden öyle geldi.Biraz dahami bol olsaydi tesettür için belki daha şık olurdu.
lunalunuay nutellaa_ Ben tesettürlü değilim ama çok görüyorum böyle taşlı şeyleri özel günlerde. Hoş bence tercih edilir.
deleted20517 nutellaa_ bence güzel tercih edilebilir,artık hep böyle midi boy balık abiyeler tercih ediyorlar genelde
ikibebekannesi34 nutellaa_ renk ve omuz detayı orta yaş ya da sünnet annelerinin tercih edebileceği bir abiye gibi geldi. Hedef kitleniz bu ise mantıklı
nutellaa_ ikibebekannesi34 evet aradığım yorum işte bende sizin gibi düşündüm de o yüzden burayada bi sorayım dedim