ticktack ahhh 2-3 ayında başladı nasıl ağlardı emmeye geçince herkes sütün yetmiyor yok mu diyordu halbuki ağlarken ağzının içi süt dolu oluyordu sütüm vardı çok şükür. Ama çok uğraştım aylarca gece bazen uykuluyken de emmezdi ayakta bütün odaları yürüyerek emzirirdim anca öyle emiyordu. Şuanda 7 aylık çok daha iyi emmesi ama yeri geldiğinde yine aynısını yapıyor. Diyeceğim şu ki sakın stres yapma aç kaldı diye sürekli emzirmeye çalışma ben çok doktorla görüştüm 3-4 saat bekle hiçbirşey olmaz umarım kısa sürede de düzelir