Merhaba bebegim 4 ay 1 haftalık, 1 haftadır sadece uykuluyken emiyor. Yani mesela sabah 7 de kalkti tam uyanmadıgı icin uykulu halde emziriyorum sonra biraz daha uyuyor sonra kalkınca emmiyor bidaha uykusu gelince mızmızlaniyo memeyi veriyorum almiyor halbuki ac biliyorum emzikle uykuya geciyor sonra memeyi aliyor uykulu halde emiyor gün icinde hep bu sekilde asla ayıkken almiyor uykyluyken emiyor hep acaba bu meme reddi mi yoksa atak diye mi böyle sizce düzelir mi cok korkmaya basladim