Bugün 8.5 aylık bebeğimi devlete götürdüm normalde özele götürüyorum ama memlekete geldim burda devlete götürdüm bogazinda kızarıklık var dedi antibiyotik yazdı ismi de klavunat 400 mg sizce kullanmalı mıyım ? Doktor vermiş diyenler olacak ama ilgi alaka sıfırdı bogazina baktı kızarıklık var enfeksiyon dedi antibiyotik yazdı tahlil vs yok yapmadı . Arkadaşımın evinde kalıyorum iki tane bebeği var . Onlarinda bogazi kizarikmis arkadaşım kullanacak ben kullanmasam kısır döngü olacak