birprens_birprenses melegininannesi38 bizde aynı durumdayız ne yaparsam yapayım yemiyor canı isterse de önünden alamıyoruz yemeği
birprens_birprenses melegininannesi38 Yemekle çok arası yok sürekli mama içmek istiyor bende mamaya düşmesin diye sadece uyurken vermeye çalışıyorum yemek yese onu da keseceğim ama maalesef mecburen veriyorum
melegininannesi38 birprens_birprenses benimkide aynı benimkide emiyo hala bende yemediği zamanlarda emziriyorum oda artık sutbde çok yok normal süt ile mamayida içmiyor benimkisi
birprens_birprenses melegininannesi38 Allah yardımcımız olsun ne yapacaz bilmiyorum bende çare arıyorum bu duruma ileride düzelir diye düşünüyorum inşallah
birprens_birprenses melegininannesi38 doğum kilosu düşük müydü senin bebişinin kilosu az olduğunda doktor bazen mama başlatıyor bir sorun görseydi derdi
melegininannesi38 birprens_birprenses dogum kilosu 2 630 idi ilk 17 20 gün hiç kilo alamadi mama değilde süt başladılar benimki icmiyo onu da bu şekilde gidecek dedi doktoru ama persentilde baya aşağıda dedi
birprens_birprenses melegininannesi38 benimkinin doğumu da fazlaydı 3.580 doğdu ama düzelir inşallah belki de hareketli ise kendisi o yüzden de kilo alamaz
birprens_birprenses melegininannesi38 o yüzden kilo alamaz sıkmayın canınızı elimizden geleni yapıyoruz sonuçta