Skn233 evet bizimde bi anda olmuştu geceden sabaha resmen. O ara kalabalik misafrm vrdi yatılı onlrdan geçti muhtemelen,doktor kalabaliga bir muddet sokturmamisti. Idrar yollarimiz temizdi bizim direk kana karışmıştı. Malesef kan almayincada anlaşılmıyor. Artik 3 goturmemde doktora ddm siz aldrmazsaniz bn kendim tahlil isticem bi sebebi olmali mahfoldu çocuğum diye. Öyle aldirmistim ve hakli çıktım cok agir bi enf atlattigi çıktı ortaya. Uzun surerse bi gotururn derim