Minigim38 busra0796 eltim onu kullanıyor memnunmus ben Philips 8000 serisini kullanıyorum bende memnunum🫠
bikahveicelimmi busra0796 ben kullanıyorım 1 aydır. Oldukça memnunum. Büyük taneli şeyleri de süpürüyor, haznesini temizlemek çok kolay
JuliJuli06 busra0796 ben bosch seri7 sini kullaniyorum annemde de seri 8 var ikimizde memnunuz bence 10uda iyidir aldigim zaman 10 u yoktu daha cok iyi cekim gucu vs
Akze18 busra0796 bir yıldır kullanıyorum memnunum altta ki soruna cevap vereyim filtresini temizlemezsen süpürdüğünü geri veriyor ben öyle yapmıştım araştırdım temizlemediğim içinmiş😁 ayda bir temizliyorum güzel çekiyor pirinç gibi taneli şeyleride çekiyor
busra0796 Minigim38 Kitsu Büyük taneli şeyleri süpürürken sorun yaşıyor musunuz pirinç bulgur gibi birde topladığı şeyleri makineyi kapatınca geri boşalttığını okudum öyle bi sorun yaşadınız mı?