Noname21 benim kızımda aynı şekilde burnu çok akıyor bazen aylar sürüyor, geniz eti çok büyük ameliyat olacak kulaklara tüp takılacak. Zor süreçler, ben udim yağı, çörek otu yağı da kullandım ama fazla üst üste kullanınca tehlikeli olabiliyor karaciğeri yorar diye haftada 1 2 defa veriyorum oda bi işe yaramadı gibi. İlaç olarakta allerset, Nazoster ve levmont kullandık biraz rahatladı gibi oldu bir ay kadar sonra tekrar aynı