Kızlar kızım kreşe başladığından beri sürekli hasta,ayda 2 kere antibiyotik kullanıyoruz sürekli,otit aylardır kaç kere tekrarladı ateşleri dirençli 5-6 günde ancak düşüyor,kulakta sıvı var sürekli ağrı yapıyor 1 hafta oldu antibiyotik biteli şimdi öksürük başladı kulağım ağrıyor diyor ben ne yapacağım artık gerçekten psikolojim hiç iyi değil başına gelen varsa bana yazabilirmi