buseg16 bir sürü başka mama var denersiniz birini birini sevip yiyecektir sorunsuz şekilde. Biz doğdudundan beri hipp kullanıyoruz, memnunum, hiç sikinti yaşamadık, 6 aydan sonra 2 numarasına geçince de sıkıntımız olmadı. Golden goat, hipp, Aptamil, sma da güzel mamalar, bunlardan deneyin bakalım. Çünkü kaşık mama ile olmaz, emmiyormuş da formül mama içmesi gerekli en az 12 ay