Emdikten sonra kendi bırakması lazım öyle anlarsınız ben de ilk başta sağdım bir süre, çıkan sütten moralim bozuluyordu azdı yani. Sagmayi bıraktım ne çıkarsa onunla doysun dedim demek ki psikolojik olarak da rahatlamisim süt konusunda, sagmayi ve kafaya takmayı bırakınca sütüm arttı. Bi de önemli olan çok olması değil çocuğu doyurmasi, çok hareketsiz kalmayın sağlıklı beslenin çok su için Allahın izniyle yeter o süt ona.