Minikprenses_1 Kalem tutmayı a-e gibi zor harfleri yazabilmeyi, rakamları kolayca yazıp sayabilmeyi öğretseniz yeterli aslında. Evde ödevlerin üzerine düşer bol bol okuma yaptırırsanız zor değil 1.sınıf. Bunları kılavuz çizgili bir deftere yaptırıp defter düzenini de aşılayabilirsiniz. Makas tutmayı bir şeyleri çizgiden kesmeyi de öğrenmiş olması gerekiyor.
Aslında anaokulun amacı zaten 1.sınıfa hazırlık normalde ekstra bir şey yapmanıza gerek yok. Ama ben yeterli bulmuyorum neredeyse sıfır temel bilgiyle 1.sınıfa yolluyorlar çocukları. En önemli şeylerden biri de okul disiplini, onun bile üzerine düşmüyorlar artık. Fazla da zorlamayın derim şimdiden öğrenirse her şeyi sıkılır.