Benim 36+6 da doğdu. İlk hastanede topuk kanı alındığında ölçüldü zaten. 7 çıkmıştı değeri. O şekilde taburcu oldu. 3 saatte bir emzirip mama veriyodum. İlk kontrole gittik bi hafta sonra değer 14 e çıktı. Sınır 17imiş fototerapi için. Hemen çevremden araştırdım 1,5 2 saatte bir yedir dediler. Hemen o şekil yedirdim sarı tülbent koyalım diyen kaynanaya inat gidip onun hiç bişeye işe yaramicağını göstermek için koydurmadım. 2 gün bu şekilde yedirip sabredemeyip hemen 2 gün sonraya bidaha test ettirdim ve 13 e düşmüştü. Doktor bu şekilde devam et düşüşe geçti diyince 1 hafta daha bu şekilde sık yedirdim ve doktora gittiğimde kandan teste gerek bile duymadı. Ciltten cihazla ölçünce değer 3 falan çıktı ve ole atlattık. Yenidoğanlar zor uyanıyor ven vücuduyla oynuyordum bezini açıyordum anca uyanıyordu.