gulnazaslan btlbge her bebeğin gelişimi farklı olduğu için şu an yazılan yorumlara takılmamak gerekiyor
atlasmomy12 btlbge kusması yok gece gündüz sabit 120 ml içer fazlasını verince içmez bazen 150 deniyorum ama biberonu ağzıyla itiyor son 30 cc de
beybitolat btlbge 2 ay 19 günlük her 3 saatte bir 120-150 içiyor geceleri 5-6 saat kesintisiz uyuduğu için uykusunu bölmüyorum
btlbge Mammamiaa_ kusma yaşadınız mı son 3 haftadır kusma yalıyoruz bizde Aptamil kullanıyorduk manayı sevmiyor diye düşündüm Hipp aldım bir iki gün hiç kusmadı dün bugün sık sık her besleme sonrası kustu