Merhaba hanımlar 34+4 doğumlu 4aylık ikizlerim var bugüne kadar Hipp combiyotik kullandık gaz sorunumuz yoktu neredeyse ama bir haftadır çok gazları var .Mama sonradan gaz yaparmı?Nurse damla kullanıyordum zaten arada ama yok fayda etmıyor .Bilgim olmadığı için fikirini almak istiyorum mamayı değiştirmekmi lazım?