asilsmom_ benimde yok halı kullanmıyorum, sadece oyun halisi var büyük. Ama o parkeyi seviyor orda takiliyor 😂 6. Ayina kadar etrafından hep destekledim yastıklarla vs sonra desteksiz oturmaya başlayınca saldım her yere. İlk arabam var onu sürüyor 7. Aydan beri çok düştü ondan ilk alışana kadar şimdi artık kafayı kolluyor düşerken, pakeden pek bir şey olmuyor, mutfak fayans orada bir kere düştü baya ağladı fayans tehlikeli ama alışacaklar böyle böyle