1gebeshanim 1 hafta oldu doğum yapalı. Bebeğim birkaç gün yoğunbakımda kaldı sarılık olduğu için. Şimdi saatleri ayarladım 1 buçuk saate bir en kötü 2 saate bir uyandırıp emzirmeye çalışıyorum. Beni çok yoruyor dinlenemiyorum yine sarılık olacak diye korkuyorum 🥹
newmo 1gebeshanim canım bende aynı sorunu yaşadım hastaneye yattık falan dinlenmen gerekiyor ki sütün beslensin az az mama verebilirsin
[silindi] 1gebeshanim 23uncu aydan bildiriyorum bi zaman sonra uyandirmana gerek kalmayacak kendisi saat basi meme diye kalkacak zaten🤭
aydint Takipli olarak birkaç günde bi hastaneye gideceksiniz zaten, elinizden geldikçe emzirin saatli emzirmeyin gak guk dedikçe meme verin,geceleri uyandırmaya dikkat edin, duruma göre zaten doktorlar sizi yönlendirir
1gebeshanim aydint hep uyuyorki dürtmesen uyanmaz. Gece de altı pisse uyyuyamıyor birtek ağlıyor. Dün doktor sınırın altında dedi sarılığa ama ben asla evhamımı gideremiyorum
aydint 1gebeshanim elinizden geleni yapıp dua etmekten başka çare yok, Rabbim korktuğunuza uğratmasın