Kızlar kızım 3,5 aylık relactaz kullanıyoruz bi diyet yapıyorum süt ve süt ürünlerine doktor mama olarak bebelac lf yi verdi ama bebeğim yemiyor. Mama hiç yemedi doğduğundan beri 4. Bu denediğimiz. Kilo alımı yok denecek kadar az nasıl toparlar, nasıl kilo alır bu durumu yaşayan var mı ?