Merhaba arkadaslar bebeğim ilk başta emmediği için mama kullanmak zorunda kalmıştık o zaman philips aventin mama ısıtıcısını aldık ancak şu an bebeğim emiyor ve ihtiyacım kalmadığı için ürünü satmak istiyorum ürün 24 ocakta joker mağazasından 300 TL ye alındı sadece 2 defa kullanabildik. İhtiyacı olan varsa eğer 250 TL ye satıcam.